streda 22. apríla 2015

Optimistický príspevok

          Dnes bolo nádherné počasie, slniečko svietilo, hrialo, vetrík občas zavanul. V také dni mám chuť byť šťastná a robiť veci, ktoré bežne nerobím (namaľovať sa, ísť na mojito, prejsť sa, sedieť na lavičke, písať pozitívne články...). A najviac si uvedomujem, aký krásny mám život.
          A čo, že každý týždeň precestujem 20 hodín? Aspoň mám školu, ktorú mám rada, spoznávam nových ľudí, nové miesta, zažívam nové veci...
          A čo, že nemám 1624853 kamarátov? Mám ich iba pár. No sú tí praví. Viem sa na nich spoľahnúť kedykoľvek potrebujem. Často počúvam, že každý raz zradí. Nie, vôbec to nie je pravda. To, či nás niekto prekvapí alebo sklame je len o nás. O tom, čo od dotyčného očakávame. Ak je to prílš, samozrejme, budeme sklamaní, zradení, ranení... No ak nečakáme veľa, prekvapí a poteší nás každá maličkosť, ktorú pre nás niekto spraví. A verte mi, tak je to omnoho krajšie a jednoduchšie.
          A možno sa občas prebíjam životom s pár eurami v peňaženke. No kto je viac bohatý? Ten čo má v banke milióny a hrabe si dalšie, alebo ten, čo má lásku a spokojnosť? Ja si volím lásku. A zvolila som si najlepšie. Niet nad to, mať pri sebe niekoho, kto vám splní všetko, čo vám vidí na očiach a aj to čo nevidí. A dokonca ho to napĺňa a je šťastný, ak sa smejete vy. Je jasné, že také veci platia obojstranne. No každý deň ďakujem Bohu za to, koho som stretla a kto kráča so mnou mojím životom.
          A najdôležitejsie je zdravie. Vaše a aj vašich blízkych. Keď vám zavolá lekárka, že všetky podozrenia sú preč a výsledky sú v poriadku, až vtedy si uvedomíte, aké je vzácne nemať podobné problémy.
          A vážte si maličkosti. Lebo z nich sa skladá svet. Z tých každodenných drobností, ktoré vám majú vyčariť úsmev a na konci sa spoja do jedného veľkého celku, ktorému hovoríme šťastný život.
Vnímajte krásu prírody, spev vtákov, farebnosť kvetov a ladnosť motýľov. Vnímajte lásku, s ktorou na vás hľadí psík. Vnímajte nádherné ružové čerešne za oknom. Vnímajte tú vôňu (ktorú ja kvôli alergii vnímať nemôžem) a každý deň si povedzte: "Pre toto sa oplatí žiť!"
          A navštívte v blízkej dobe nejakú galériu, koncert, divadelné predstavenie. Pokochajte sa umením, nasávajte tie emócie.
          A áno, budem každý odstavec začínať písmenkom "A", pretože to dodáva dramatickosť a vážnosť textu.
          A
          A
          A
          A mohla by som pokračovať donekonečna, no tuším, že už viete, čo tým všetkým chcem povedať. Užívajte si život, buďte vďační, smejte sa a vyhrievajte sa na slniečku, lebo to sú tie pravé hodnoty. Nenechajte sa skaziť spoločnosťou :)

Cherie


4 komentáre:

  1. V prvom rade som rada, že tieto moje výplody vôbec niekto číta :) a ešte radšej som, že si z nich niekto aj niečo vezme a pomôžu mu k lepšej nálade :) ja ďakujem tebe

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok :) nezvyknem takéto čítať ale napísala si ho naozaj pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek! Pěkně si popsala vztahy mezi přáteli... :) Opravdu povedené. :)
    www.clairer-blog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť