pondelok 2. marca 2015

Zas a znova

10-15 rokov dozadu snívala, ako všetky dievčatá v jej veku, o princovi na bielom koni, ktorý zmení jej život, splní sny a postaví jej hrad. Asi za to môžu dlhé rozprávky na dobrú noc plné happy-endov a šťastia.

No ako dievča rástlo, stretávalo sa s realitou. A tá, veru, nebola ako rozprávka. Z naivky sa rýchlo stala realistka. Prešla si pár nešťastnými vzťahmi a už neverila na rozprávky.

Kto chce, ten vám úbliži...

A opäť trvalo pár rokov, kým sa táto skepsa z jej vzťahov vytratila. Čo však osud nechcel, sklamala sa znova...

Áno, hádate správne, to dievča som ja sama. A tento článok nie je vôbec taký depresívny ako sa zdá. Nechcem písať o tom, ako som sa zas a znova sklamala, aj keď na túto tému by som vedela vyprodukovať nemálo riadkov...možno nabudúce.

Práve naopak, tieto slová majú vypovedať o znovu nadobudnutom sne, sne, ktorý sa plní vďaka jednému úžasnému chlapcovi.

A o dnešných vzťahoch, ktoré hynú pri prvej hádke.

Ako vieme, že je to ten pravý či pravá? Moja babka mi stále tvrdila, že za skutočnou láskou ma bude bolieť srdce. A ja dnes už viem, že nie len to...

Láska vám prinesie do života radosti aj starosti, no s ňou sa dá všetko vyriešiť. Váš partner vám má byť v prvom rade oporou a podporovť vás. Stáť pri vás. Nie nadarmo sa vraví, že prvoradá vo vzťahoch je dôvera. Ak tomu druhému nemôžme naplno dôverovať, vzťah stráca hodnotu a nastupujú pochybnosti, ktoré ho skôr či neskôr zničia. Ďalej je dôležitá oddanosť, vernosť a blaa blaa...to už som opäť niekde inde.

Dôležité je vedieť sa do toho druhého zas a znovu zamilovať. Počas dlhých rozhovorov, keď cítite, ako si rozumiete. Pri banálnych maličkostiach, ktoré sa dejú každý deň a vy ich možno stotožňujete so stereotypom. Pri každej sms na dobrú noc, pri každej sladkosti, ktorú vám donesie a je iba pre vás. Pri každom úsmeve, bozku objatí... Ceniť si maličkosti, ktoré možno časom vo vťahoch zovšednú- to je kľúč ku šťastiu.

A robte všetko preto, aby mal váš partner každý deň dôvod zamilovať sa do vás. Robte mu prekvapenia, tak ako spieva No name vo svoje peiesni.


Ak sa o toto budete snažiť, garantujem vám, že láska tak skoro neochladne.

Citát na záver: Keď nevieš nájsť dôvod, prečo pokračovať, spomeň si na dôvod, prečo si začal.

Cherie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára