utorok 2. júna 2015

Koľko špakov sa zmestí do jednej prázdnej krabičky od krému na tvár?

Zdraví vás čarovná Cherie v článku s titulkom úplne odveci

      Jediné čo bude ako-tak korešpondovať s titulkom bude asi fotka, tak vám ju sem hneď šupnem. Ospravedlňujem sa osobe, ktorej som ju ukradla, stiahnutá je totiž cez google-obrázky-špak.



      No a teraz poďme k veci. K tomu čo ma vlastne trápi, aj keď pochybujem, že by to trápilo vás. Potrebujem sa len vypísať lebo tento deň mi priniesol priam psychické problémy. Hej no, hádate správne... SKÚŠKOVÉ...
      Normálne nie som stresman, a na strednej som bola tá posledná, ktorá pred písomkami vyvádzala. Práve naopak, snažila som sa upokojiť mojich spolužiakov (veď poznáte tie slová typu "Maj v p... takých testov ešte bude.").
      A teraz som vyklepaná ako nedeľný rezeň. Pijem medovkové čajíky proti stresu (neviem, či je to len placebo, ale pomáha) a snažim sa natlačiť do hlávky slová ako "Les Nouvelles Messageries de Presse" alebo "Historisch-poliitische Blätter fur Katholisches Duetschland". /Toto bola slabá ochutnávka Dejín svetovej žurnalistiky./
      Vzhľadom k tomu, že nemčina je pre mňa španielska dedina a skôr by som sa naučila po maďarsky ako po francúzsky (nič osobné) je pre mňa utrpením tých 120 otázok, ktoré mám ovládať aj o polnoci (tak nám to opakujú od základky).
      No ja sa len tak nevzdávam a hovorím si, že tá cesta predsa niekam musí viesť. Žiaľ, obávam sa, že vedie von zo skúšky a je posypaná ružami, ako pre mňa, už len červený koberec chýba. 
      No haha, zasmiali sme sa na mojom utrpení, ale teraz vážne... Povinne na mňa myslieť v stredu, lebo mne pomôžu už iba pozitívne vybrácie a zázrak.
      Bože, prečo si vždy všetko nechám na poslednú chvíľu?

      Vaša kávou predávkovaná a nemeckou tlačou zruinovaná Cherie

hashtag zúfalstvo  

4 komentáre:

  1. Síce krátke ale pobavilo ty nedeľný rezeň :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stretávam sa často s článkami, ktoré sú takého osobného charakteru a sú neuveriteľne dlhé...no úprimne, málokedy ich prečítam celé. Preto sa snažím písať krátko a výstižne, veď na blog predsa píšem aj pre ľudí nie len pre seba.

      Odstrániť
  2. Viem že sa mi to ľahko povie, ale nádych-výdych! Tiež som na výške a mám teraz skpšky, takže sa viem vcítiť. Ale dosť pomáha keď myslíš proste pozitívne a ideš na skúšku s tým, že to dáš. Aj keď na 'E', ale dáš! Ver mi, minulý rok som chodila na skúšky s tým že no čo, idem skúsiť, aj tak mi to nedá atď a aj to tak vyzeralo. Teraz? Robím skúšku za skúškou :)
    Neboj sa, dáš to jak nič ;)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trimem palce , žeby si to dala ! :))) ;)))
    slnko teplo vodaaa♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť